Wille har fått en ny roomie ;-)

En vecka sen jag skrev nåt.... Haha denna början på vecka var tuff! Efter att stugan va tömd och alla saker var undanröjda var det dax att planera veckan med allt vad det innebär. Kände att musten gick ur mig! Kände inte igen mig själv och det bara brast. Alla krav med allt blev bara för mycket. Kan nästan skratta åt det nu, men förstår begreppet gå in i väggen nu för är man inte tillräckligt stark kan det nog gå så långt...
Annat lite roligare är att Morriz började sin kurs i onsdags! Det gick jättebra! Man märker att han är otroligt osäker bland andra hundar men det känns som detta kommer göra susen, han är ju så liten också så bra att man tar tag i problemen direkt. Mamma var också med hon har ju Morriz så mycket och var den som va med vid överfallet!

Sen i fredags har William en rumskompis, Patrick! Han har stambyte i sin lägenhet hemma och så börjar han tung lastbils- utbildning i Solna imorgon. Idag var jag och Patrick på Lidl och handlade mat sen har jag gjort kyckling wraps åt alla som var grymma! Mätt, slapp i soffan ska nog hinnas lite ikväll så man orkar med ännu en Ny fullspäckad vecka!!