Dagbok, bebis & helg

Ääääntligen helg!! Det är underbart att jobba men det har varit en intensiv vecka så lite helg behövs nu!
Jag läste på nätet att man kan få sin blogg i dagboksformat alltså som en riktig utskriven bokz Wow det är ju skitbra, jag är ju inte så insatt kanske men det gör nog bloggandet roligare för mig. Tänk vad kul för barnen att få läsa sen så Nu måste jag va duktigare på att föra min "dagbok". 

Nu är det officiellt att jag har en liten kille i mage, ja tredje killen tittar ut om 3 månader. Jag känner mig ok men är trött, tröttare, tröttast delar av dagen men framförallt på kvällarna. Hade dåligt järnvärde också så det gäller att få i sig dubbla järntabletter så kanske det ger med sig! Och så lite vila kanske gör susen. Nu blir det en lugn helg, har lite hemma att fixa & imorgon ska Sammy och William på fotbollsmatch så det blir kanske bio med Chalrie eller bara slappa hemma. Vi får se vad vi orkar!