Charlies underbara fantasi, kaosrum & trött mamma

Den här killen leker jämt!! Visst han kan fastna vid en tv eller padda också en stund men sen ska han ALLTID leka den leken han sett eller läst om... Igår var det ommöblering i hela rummet för att göras om till kråkans hus. Han hade sett mamma mu och kråkan så vi lekte denna lek från 19-22 cirka.. Han går alltid all in & man har inte mage att hejda honom. Nu ska kråkan sova?! Ok jag ska bara fiska lite först.... Lägger ut äpplen i vardagsrummet (fiskar för er som inte har fantasi nog), på med fiskarhatten och fiskarväskan och sin egentillverkade fiskespö som går att trycka fast ett äpple på... Efter lite mumsande på fisken (*äpplet*) så kom han väl i säng runt 22.... Sena Sommartider har det blivit en hel del av på semestern men det gör inte så mycket!
Det är inget stopp på hans fantasi hela rummet var som kråkans... Säng, bord, lilla lampan, går inte att förklara alla detaljer och jag tog ingen bra bild....

Tyvärr fick jag bryt ikväll på detta rum då det inte bara var kråkans hus längre utan även en affär, ett kontor, en piratö osv.... Jaja efter vår storhandling fick jag som sagt bryt och städade upp!! Charlie duschade, tackade för att jag städat sen började han bygga kontor.
I rest My case, älskade barn!!

När kråkans rum började ta form men blev mycket bättre sen som jag inte tog bild på
Dags för fiske, vantarna på 😂
#1 - - Anonym:

Haha sån härlig lekar❤️