Lycka & amningshormoner

Idag när Damon vägra somna, ska äta, kräkas, ligga på mig konstant & jag hade  lite annat att fixa.... Så bara vände  det va fan kan inte gnälla liksom. Tänk att just jag har fått 3 friska pojkar, helt galet måste nypa mig i armen... Antar att det är lite amningshormoner som spelar ett spratt!! Men seriöst?! Hur lycklig får man vara? Jag känner att det är lite för bra just nu!! Allt funkar alla är friska, mamma backar upp mig på jobbet till 100% med Sammys hjälp. Sammy kör bud, köper mat, hämtar paket, går ut med Morr, tar Charlie ja U name IT!! Jag ammar fixar tvätt försöker jobba lite när jag får en sekund över men oftast utnyttjar jag den sekunden till att duscha bort svett & spyor & bajs på mig själv... Kanske byter en tröja dagen till ära! Tvättar tvättar och tvättar tänk vilken skillnad det blev med 3 barn, nu räcker det inte med en maskin om
dagen längre!! Nej nu somnade den lilla så jag ska faktisk sätta på mig en REN tröja & öppna paket som jag beställt bla lite presenter till min gudson på Lördag ❤️