Nyårsafton 2015

Jahopp då är det nytt år igen! Jag lämnar 2015 med ett leende som jag skrev på Facebook igår:

"Snart lämnar vi 2015. Ett händelserikt år för mig!! Min stora plutt blev tonåring(!!), mina små Morriz & Charlie blev 4 år & lilla bebisen blev till! Vi var utomlands, vi fixade landställe.... Jobbmässigt fick jag världens bästa lokal & alla tillstånd jag ansökt om gick äntligen igenom efter över ett års fight! Detta år har verkligen lärt mig att man tjänar på att vara envis & stå på sig för det man tror på!

Inför 2016 hoppas jag på en perfekt start med bebisens ankomst & lite lugnare tempo med allt annat. Ta hand om familj (vänner)  & jobb & inte så mycket mer ❤️
Gott nytt år på er!"

Vi firade in det nya året med våra barn, Patrick & pappa härhemma. Helt perfekt avslut med de närmsta! Vi åt god mat, snittar, kalvfilé med hasselbackspotatis & så tårta till efterrätt. Lite ovanlig efterrätt på nyår men Charlie älskar tårta och har  tjatat om det så när vi handlade såg vi en vit fin lite glittrande nyårstårta. Perfekt! Runt 21 tiden gick grabbarna ner till ängen & sköt upp lite raketer för Charlies skull. Runt 23 somna han som en stock! 12- slaget firade jag hemma med Morriz, en sovande C & Patrick. Resten var uppe på Johannelunds toppen! Jag kom väl i säng vid halv tre och det känns idag, men jag har ändå sovit ok inatt. Nu väntas ett nytt spännande år!