Mysdag!

Idag har jag och småttingarna haft en riktig mysdag! Vi började med att slappa äta massor av kaviar mackor (till slut fick C ont i magen & ville kräkas) men det gick över snabbt som tur var! Sen efter att Damon sovit en stund och fått mat tog vi bussen till centrum. Jag behövde gå till Apoteket bland annat sen ville Charlie så gärna gå på donken... Så det gjorde vi tyvärr så var det så sunkigt aldrig sett på maken dom måste ha personalbrist eller nåt. Golvet på hela stället var klibbigt, inga bord torkade, kassörskan sade inte ens hej, ketchupen och hållarna var slut överallt, stopp på både toalett och handfat osv... Egentligen skulle man klaga men äsch huvudsaken Charlie inte märkte det & var så glad för sin mat. Sen gick vi raka spåret till k fem husets toalett och tvättade händerna och sköljde av mina skor. (Ja så illa var det!!)
En mjukglass på det så var det glömt (nästan 😉)...

När vi kom hem så hade Damon precis somnat till i vagnen så vi lekte lite på gården drack Cola zero & gungade lite.
Storkillarna var tydligen redan hemma efter en dag på landet.

Nu blir det nattning av C , D somnade precis, hänga dagens tvätt sen ska jag nog hyrs mig en film ikväll medan Sammy är borta. William kanske kan slita sig från datorn och joina vem vet 😆

Tog typ inga bilder på dagen!! Men en på Damon iaf med Charlies keps!
... Och så har denne lille plutt börjat sova på mage. Han rullar direkt över till mage om man lägger honom på rygg & har helt ansiktet rakt ner i madrassen. Kudden har vi med andra ord tagit bort . Puh tur man har andningslarm också 😤