Damons "mat" debut!

I kväll fick jag ett ryck och gjorde iordning lite gröt till Damon, han blir 4 månader imorgon. Ingen stress med det men vi kände oss mogna att prova lite. Den minen är obeskrivlig!! Haha gullungen!! Samtidigt som man vill stanna tiden så vill man prova allt "nytt", allt blir ju för första gången med en sån här liten & det är såå härligt med hans reaktioner och miner!!
Gröten var nog iaf ok & det ska jag fortsätta med några skedar varje dag sen provar vi kanske något annat snart också.


Munnen full, vad ska jag göra nu då??




Ge mig flaskan istället morsan!

Skräckblandad förtjusning

Annars idag har jag haft egentid med min stora plutt, vad vi har gjort skriver jag inte här men det är en grej vi inte kunde ha med några småbrorsor på i allafall. Vi passade på att äta lite ute & plugga inför ett prov William har när vi fick en paus från den "egentliga" aktiviteten för dagen.
Vi fick också åka den gamla tunnelbanan hem & William tyckte det kändes väldigt "exklusivt"!!